کد خبر: 3030903
ورزش

آذرباد: می‌توانیم لیگ را با رتبه پنجم تمام کنیم

محسن آذرباد می‌گوید معیار فوتبالی او را با پاس گل‌هایش می‌سنجند و از این نظر فصل خوبی نداشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، محسن آذرباد، هافبک تیم ذوب آهن، بعد از بازی با صنعت نفت گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. خیلی برایمان اهمیت داشت چون که هفته گذشته بازی را واگذار کرده بودیم و می‌دانستم دو بازی پیش رو بسیار برای ما پراهمیت است.

وی افزود: اولین بازی را به سلامت گذراندیم. بازی هفته بعد برای ذوب آهن فینال‌گونه است و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و در آخر فکر می‌کنم که اگر بتوانیم سه امتیاز را بگیریم احتمال می‌دهم پنجم جدول بشویم.

هافبک ذوب آهن درباره سقوط تیم پرطرفدار صنعت نفت به لیگ پایین‌تر گفت: خیلی ناراحتم. من یک فصل در نفت آبادان بازی کرده‌ام و واقعا مردمانش عاشق فوتبال هستند ولی متاسفانه چند سالی بود که برای ماندن دست و پا می‌زدند. امیدوارم با یک تدبیر خوب بتوانند سال دیگر دوباره در لیگ برتر حضور داشته باشند.

وی درباره رضایت از عملکرد خودش گفت: من فکر می‌کنم معیار فوتبال من را به پاس گل می‌دانند و اگر بخواهم آنطور حساب کنم نه خوب نبودم ولی فکر می‌کنم امسال یکی از بهترین سال‌های فوتبالی من از نظر بدنی و بازی‌سازی بود.

آذرباد بیان کرد: من یک ذره بدشانس بودم و در ذوب آهن حداقل می‌توانستم ۵ یا ۶ پاس گل خوب بدهم ولی همیشه هدفم موفقیت تیمم بوده و امیدوارم بتوانم در بازی آخر هم خوب ادامه بدهیم تا بتوانیم تیم دوب آهن را به حقش برسانیم و به بالای جدول بیاید.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم بسیار بااصالت و ریشه‌داری است و من در این نیم فصلی که اینجا بودم واقعا لذت بردم و جو تیم آنقدر فوق‌العاده بود که هیچوقت احساس غربت نکردم و همیشه دوست داشتم برای هر تیمی که در آن بودم با تمام قدرت بازی کنم. امیدوارم که در بازی آخر هم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم تا دل مردم اصفهان خوشحال شود.

خبر پیشین
واگذاری معادن “کشف شده با ریسک پائین” به عموم مردم
خبر بعدی
دادوستد ۱۲۲ هزار و ۵۹۸ تن انواع کالا و محصول در بورس کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست