کد خبر: 3030706
انرژی
مدیر اداره آموزش وتعالی منابع انسانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان:

پالایشگاه اصفهان نخستین پالایشگاه کشور دراستفاده از فناوری VR در فرایند یادگیری است.

مشهدی گفت: هلدینگ پترو پالایش اصفهان به عنوان اولین پالایشگاه نفت کشور در استفاده از فناوری VR در فرایند یادگیری، باعث افزایش اثربخشی آموزشی پرسنل عملیات شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مدیر اداره آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: این هلدینگ مفتخراست در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، به عنوان اولین پالایشگاه نفت کشور در استفاده از فناوری VR در فرایند یادگیری، باعث افزایش اثربخشی آموزشی پرسنل عملیات و در نهایت شاهد رشد تولید روز افزون در جهت ارتقای توان تولید کشور شود.

فرشته مشهدی درباره به کارگیری فناوری های نوین و نوظهور در فرایند یادگیری هلدینگ پترو پالایش اصفهان افزود گفت: پیرو دستور مدیرعامل محترم شرکت در سال ۱۴۰۱ مبنی بر استفاده از فناوری نوین در فرآیند آموزش، “پروژه استفاده از فناوری واقعیت مجازی” با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش‌های فنی-تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: از این تکنولوژی‌های تقریباً نوظهور در سراسر دنیا استفاده‌های بی‌شماری در صنایع و علوم مختلف می‌شود. صنایع نظامی و علوم پزشکی تا کنون بیشترین استفاده را داشته و در صنعت و خصوصا در آموزش صنایع بسیار پرکاربرد است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
احیای ۱۵۰۰ معدن در دولت شهید رئیسی
خبر بعدی
پالایشگاه اصفهان، در صدر تولید سوخت یورو ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست