کد خبر: 1092201
ورزش

توضیح ذوب آهن در خصوص عدم میزبانی در مسابقات بسکتبال غرب آسیا

باشگاه ذوب آهن در خصوص عدم میزبانی در مسابقات بسکتبال غرب آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، تیم بسکتبال ذوب آهن فصل گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران به عنوان تیم دوم ایران جواز حضور در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا را از آن خود کرد.

اما ذوب آهن باید در سالن بسکتبال مجموعه آزادی تهران از حریفان خود میزبانی کند که این موضوع سئوالی را در ذهن اصحاب رسانه و البته هواداران ایجاد کرده است که چرا ذوب آهن در اصفهان از رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا میزبانی نمی کند؟!

با توجه به آیین نامه‌های فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) نماینده دوم کشورها باید در پایتخت آن کشور میزبان مسابقات باشد و بر این اساس تیم ذوب آهن باید در تهران میزبان حریفان خود باشد.

از سوی دیگر در خصوص استانداردهای سالن‌های برگزاری مسابقات بین المللی و نیاز به تایید فیبا، به غیر از سالن بسکتبال آزادی تهران، هیچ سالن دیگری در ایران نمی‌تواند میزبان این رقابت‌ها باشد، بنابراین نه تنها تیم ذوب آهن که تیم شهرداری گرگان نیز علی رغم اینکه می‌توانست در گرگان میزبانی کند، باید در پایتخت میزبان حریفان خود باشد.

نبود پروازهای مستقیم به شهرهای محل برگزاری مسابقات نیز یکی دیگر از موارد تاکید شده در آیین‌‌نامه‌های مسابقات است که باز میزبانی دیگر شهرها را به غیر از پایتخت، در این زمان، غیر ممکن می‌سازد.

امید آن داریم که تیم بسکتبال ذوب آهن نماینده شایسته ایران عزیزمان در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا باشد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ورود پول حقیقی به بازار سرمایه در روز سبز بورس
خبر بعدی
بورس کالا، بهترین مسیر برای حذف قیمت‌گذاری دستوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست