کد خبر: 1063001
معدن

حضور فعال ذوب آهن در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران

شرکت ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران که در روزهای 29 الی 31شهریور 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است، حضوری فعال دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، یازدهمین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان امروز افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد. در این نمایشگاه نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان از جمله آفریقای جنوبی، آلمان، چین، ترکیه، روسیه، انگلستان، ژاپن، اسپانیا، کره جنوبی، هلند و ایتالیا، حضور و مشارکت دارند.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه، یکی از نمایشگاه های معتبر صنایع معدنی کشور و خاورمیانه محسوب می شود که در آن ۱۳۰ غرفه تولیدات، صنایع و ماشین آلات خود را ارائه کرده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
برگزاری ۳۰ کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه‌های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان، صاحبنظران و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری دانشگاه های معدنی، سازمان ها و تشکل های معدنی کشور در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه و همایش است.
شرکت ذوب آهن اصفهان نیز همانند سال های گذشته، حضوری فعال در نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی دارد وبا عرضه جدیدترین محصولات خود در سالن شبستان نمایشگاه در روزهای مذکور پذیرای حضور میهمانان و بازدیدکنندگان گرامی است.

خبر پیشین
حمایت از استارت آپ ها و ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه
خبر بعدی
برگزاری همایش ریحانه‌های حسینی در ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست