کد خبر: 01031102
صنعت
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ذوب آهن اصفهان بستر مناسبی برای پژوهشگران فراهم کرده است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ذوب آهن اصفهان در فراهم کردن بستر پژوهش بسیار موثر عمل کرده تا دانشگاهیان با شناخت نیازها آموزش‌های خود را جهت‌دار و کاربردی کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، محمد چکشیان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه و رویداد ملی عصرامید (گام دوم انقلاب) دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استفاده از بهترین و مدرن‌ترین ماشین آلات بدون نیروی انسانی متخصص و ماهر ممکن نیست و اینجاست که نقش دانشگاه و تربیت نیروی نخبه بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت گفت: ارتباط مستمر و پویا بین صنعت و دانشگاه سیکل مثبتی را به وجود می آورد که ازاین طریق هر دو مجموعه به توسعه و رشد همدیگر کمک می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ذوب آهن اصفهان در امر فراهم کردن بستر پژوهش بسیار موثر عمل کرده و نیازهای خود را در معرض پژوهشگران قرار داده است تا دانشگاهیان با شناخت این نیازها آموزش‌های خود را جهت دار و کاربردی کنند.

وی با اشاره به این که در این بستر اولویت دانشگاه نیازهای صنعت خواهد بود خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و شیوه‌های‌ تدریس‌ و سرفصل های ‌ آموزشی‌ دانشگاه‌ها باید متناسب‌ با نیاز فناوری روز بازنگری‌ و اصلاح‌ شود.

محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

انتهای پیام/

خبر پیشین
ذوب آهن اصفهان در نخبه پروری صنعت فولاد عملکرد مثبتی دارد
خبر بعدی
آرمان امام خمینی(ره) استقرار حکومت اسلامی با توکل برخدا و اتحاد امت اسلامی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست