کد خبر: 112502
ورزش
مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان:

باشگاه ذوب آهن را در چارچوب مقررات و برنامه‌ها صددرصد تقویت می‌کنیم

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با این وعده که باشگاه ذوب آهن را در چارچوب مقررات و برنامه‌ها صد درصد تقویت خواهیم کرد، گفت: مجموعه ذوب‌آهن  وظیفه خود می‌داند از ورزش ذوب‌آهن و ورزش در عرصه ملی حمایت کند.

ایرج رخصتی در گفت‌وگو با پایگاه تحلیلی خبری ذوب۲۴ اظهار کرد: به دنبال شناخت و استفاده از استعدادهای موجود در خانواده بزرگ ذوب آهن در همه عرصه‌ها از جمله باشگاه، ملی و بین المللی هستیم و مطمئنا از باشگاه حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد.

وی به تقویت روحیه جوانمردی و ایران اسلامی و اخلاق مداری در باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و گفت: کمک خواهیم کرد جنبه‌هایی که ذوب آهن هم اکنون  پرچمدار آن است تقویت شود.

مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خطاب به هواداران تیم فوتبال ذوب آهن اشاره کرد و ادامه داد: شما هواداران ستاره‌های باشگاه در منظومه خانواده بزرگ ذوب آهن هستید و می‌توانید با حمایت کامل و تمام از تیم‌های ذوب آهن به‌خصوص تیم فوتبال بزرگسالان  به روند موفقیت‌ها آن کمک کنید.

وی گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان یک باشگاه کامل فرهنگی و ورزشی است که با توجه به روحیه پهلوانی و جوانمردی در حال فعالیت است البته جنبه دیگر این باشگاه، بحث اقتصادی است که با برنامه‌های استراتژیکی که در حال تدوین است باشگاه ذوب‌آهن در عرصه‌های اقتصادی هم خواهد درخشید.

رخصتی گفت: بعید نیست که در آینده باشگاه ذوب‌آهن را باشگاهی بدانید که از بحث اقتصادی بتواند روی پای خود بایستد  و درآمدزایی بالایی داشته باشد هرچند که کمک‌های اقتصادی و مالی کارخانه ذوب آهن بسیار مهم است و حتماً ادامه دار خواهد بود اما امیدواریم که بتوانیم با برنامه‌هایی که داریم به بحث اقتصادی باشگاه بیشتر کمک کنیم.

وی گفت: کمک ما به باشگاه ذوب آهن با افتخار انجام می‌شود و آن را به عنوان جزئی از مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود می‌دانیم و نشاط آوری و ورزش لازمه جامعه کارگری و پرسنلی شریف شرکت سهامی ذوب آهن و جامعه اصفهان و هواداران است.

مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در عین حال ما در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی به ورزش کل کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز کمک می‌کنیم ما به وجود باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن افتخار می‌کنیم و همچنین به همه تیم ها از جمله  تیم فوتبال بزرگسالان، قطعاً همه ارکان باشگاه و همه تیم‌های باشگاه نیاز به حمایت‌های کارخانه و کارهای انگیزشی بیشتری دارد که ما حتماً انجام خواهیم داد.

وی گفت: با تلاش همه ما و خانواده‌های ذوب‌آهن امید است باشگاه ذوب‌آهن به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
صادرات فولاد ایران به روسیه کلید می‌خورد
خبر بعدی
تعویض بیرینگ برج پاتیل‌گردان ایستگاه ۸ ریخته‌گری مداوم ذوب‌آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست