کد خبر: 102504
صنعت
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خبر داد

برگزاری حضوری- مجازی سومین جشنواره ملی فولاد 

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از برگزاری حضوری- مجازی سومین جشنواره ملی فولاد خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سید رسول خلیفه سلطانی، در خصوص سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار کرد: این رویداد کمتر از یک ماه آینده به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور فراگیر شرکت‌های معدنی، فولادی و تأمین‌کنندگان داخلی، به صورت حضوری- مجازی برگزار و همزمان پخش زنده تلویزیونی می‌شود.

وی افزود: در این رویداد ملی، از «تامین‌کنندگان برگزیده داخلی» که به صنایع آهن و فولاد کشور برای کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات کمک کردند، تقدیر به عمل خواهد آمد و از سوی دیگر، فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل در سومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بومی سازی و توسعه تکنولوژی ارائه می‌گردد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: این فراخوان برای حمایت از تأمین کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان داخلی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این رویداد ملی، «میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد» با حضور و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و  شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی خواهیم داشت و در مراسم امسال بیش از ۶۰۰ میلیون یورو تفاهم‌نامه بین شرکت‌های زنجیره فولاد و تأمین‌کنندگان داخلی در زمینه ساخت داخل امضا می‌شود.

به گفته وی، سومین جشنواره فولاد شامل مراسم افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، میز ساخت داخل و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای «جایزه ملی فولاد ایران» اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در دهه فجر امسال از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در هتل المیپک تهران برگزار خواهد شد و شرکت‌های فولادی، معدنی و صنایع معدنی به ارائه دستاوردها، نیازها و فرصت‌های بومی سازی و توسعه تکنولوژی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

خبر پیشین
بارش برف؛ ریزش بورس!
خبر بعدی
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست