کد خبر: 90904
صنعت
نمایندگان مجلس مطرح کردند

مجلس آماده همکاری با صنایع بزرگ جهت تامین مواد اولیه

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید و مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه کیش اینوکس حضور یافتند و در گفتگو با مدیران و کارشناسان این شرکت در جریان روند تولید و توسعه ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفتند. 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مسلم صالحی با بیان این‌که کمیسیون اقتصادی مجلس برای رفع موانع تولید از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد اظهار کرد: قوه مقننه برای تامین مواد اولیه و جهش تولید در شرکت‌های بزرگی همچون ذوب آهن آمادگی هر نوع همکاری را دارد.

وی با اشاره به اینکه برای احداث و توسعه صنایع در کشور لازم است آمایش سرزمینی مورد تجدیدنظر قرار بگیرد افزود: متأسفانه زنجیره تولید در صنایع مختلف به‌ویژه صنعت فولاد دچار گسست شده و شرکت‌های بزرگ فولادی‌ ازکمبود مواد اولیه و معطل ماندن ظرفیت تولید خود رنج می‌برند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توسعه توازن صنعتی در مناطق مختلف کشور را منوط به آمایش زمین براساس شرایط جدید اقلیمی دانست و افزود: متأسفانه اغلب صنایع بالادستی با ورود به صنایع پائین دست، شرکت‌های بزرگ را دچار بحران تولید کردند.

وی افزود: همچنین دلالان نیز شرکت‌های فولادی را با بحران تامین مواد اولیه دچار کرده‌اند. باید با وضع قوانین جدید و حمایت‌های مجلس و دولت برای این امر چاره‌اندیشی کرد تا به تولید ملی به‌ویژه محصولات استراتژیک آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
نشست‌های تعاملی هیات مالی و اقتصادی ذوب‌آهن با مدیران عامل بانک‌های کشور
خبر بعدی
مذاکرات وزارتخانه‌های صمت و نفت برای عدم قطع گاز واحدهای آهن اسفنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست