کد خبر: 82702
صنعت
نماینده سابق کارگران شورای عالی کار:

کارگران شاغل در صنایع فولادی از حاشیه امن بالاتری برخوردارند

نماینده سابق کارگران در شورای عالی کار گفت:  کارگران شاغل در صنایع فولادی به علت اینکه تابع قوانین خاص کشوری هستند از حاشیه امن بالاتری برخوردارند.

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، اظهار کرد: صنایع کارگری مثل ذوب آهن و فولاد مبارکه هم از قوانین خاص برخوردارند هم تابع قوانین کاری هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت نیروی کار در صنایع فولادی نسبت به سایر اصناف و مشاغل از سطح عالی و بهتری برخوردارند، ادامه داد: اگر امروز شاهد رضایت خاطر نیروی کار در صنایعی مثل ذوب آهن و فولاد مبارکه هستیم به‌علت رویه درست قانونی است که بر این صنایع حکم فرماست .

نماینده سابق کارگران در شورای عالی کار اضافه کرد: ایجاد حاشیه امن برای کارگران در صنایع فولادی نقش موثری در پیشرفت آنها دارد به این صورت که اگر کارگران از نظر کاری و معیشتی خیالی آسوده‌ای داشته باشد، قطعاً با انگیزه بهتری مشغول به کار هست و همین مسئله در روند توسعه ذوب آهن و فولاد مبارکه نقش داشته است.

وی گفت: مهارت آموزی به کارگران در صنایع بزرگی مثل ذوب آهن و فولاد مبارکه یک امتیاز مثبت است که همین مهارت باعث شده که کارگران از وضعیت معیشت و شغلی بهتری برخوردار باشند.

برشان با اشاره به اینکه ذوب آهن سهم بزرگی در اشتغال‌زایی استان اصفهان داشته است و افزایش نرخ اشتغال در استان قطعاً در توسعه اقتصادی نقش دارد، ادامه داد: قطعاً سهمی که ذوب آهن در توسعه کشوری داشته است در استان به آن حد و وسعت شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه پشتوانه و حمایت دولتی که ذوب آهن و فولاد مبارکه دارند، باعث شده که نیروی کار در این صنایع از طیب خاطر بیشتری برخوردار باشند، ادامه داد: کارگران بخش صنعت به علت رویه کاری درستی که بر صنایع فولادی حکمفرماست از رضایت خاطر بیشتری برخوردارند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
صنایع مکلف به پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان غرامت به حقابه‌داران شدند
خبر بعدی
واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن اصفهان علیه کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست