کد خبر: 1071003
ورزش
بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن با توان ۱۰۰ درصدی برای قهرمانی تمرین می‌کند

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: همیشه تیم‌های با اصالتی مانند ذوب‌آهن برای رسیدن به عالی‌ترین سکو و قهرمانی برنامه‌ریزی می‌کنند. تاکنون شاکله اصلی تیم تا حدودی بسته شده و ۲ بازیکن لژیونر در پست سرعتی به تیم اضافه شده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، صبا ایدلخانی که پس از مدتی دوری دوباره به جمع گاندوها بازگشته درباره شرایط تیمش، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تیم بسیارخوب است و تمام بازیکنان با توان ۱۰۰ درصدی تمرین می‌کنند. تمرینات توپی و بدنسازی را نیز به‌طور مداوم انجام می‌دهیم.

وی افزود: ۲ بازیکن لژیونر در پست سرعتی به تیم اضافه شده‌اند که بسیار کمک‌کننده خواهد بود. اکثر بازیکنان ذوب‌آهن امسال جوان و باانگیزه هستند و همگی برای رسیدن به نتیجه‌ای فوق‌العاده دور هم جمع شده‌ایم.

قدرتی‌زن ذوبی‌ها درباره تیمش اضافه کرد: تا جایی که می‌دانم، شاکله اصلی تیم تا حدودی بسته شده و بازیکنان جوان و اصفهانی نیز به تیم اضافه شده‌اند که عملکرد بسیار خوبی داشتند. احساس می‌کنم این جوانان بسیار به تیم کمک خواهند کرد.

ایدلخانی ادامه داد: تا حد زیادی در جریان قراردادهای تیم نیستم که بدانم چقدر از تیم نسبت به سال گذشته حفظ شده است.

وی در خصوص هدف‌گذاری ذوب‌آهن برای فصل پیش رو، خاطرنشان کرد: همیشه تیم‌های با اصالتی مانند ذوب‌آهن برای رسیدن به عالی‌ترین سکو و قهرمانی برنامه‌ریزی می‌کنند. در راستا این هدف از لحاظ بدنی و روانی تمرینات و تلاش‌هایی برای تیم در نظر گرفته شده و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی لیگ راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم.

ایدلخانی همچنین درباره شرایط خود، توضیح داد: متاسفانه سال ۹۸ دچار آسیب‌دیدگی مچ دست شدم و پلاتین گذاشتم. پس از آن بسیار تلاش کردم تا بتوانم به شرایط قبلم بازگردم. سال ۹۹ در لیگ دسته یک به قهرمانی رسیدم و لیگ ۱۴۰۰ در تیم مس بازی کردم که توانستم خودم را به سرمربی فعلی ذوب‌آهن اثبات کرده و دوباره به جمع بازیکنان این تیم قوی برگردیم.

وی اضافه کرد: روزهای زوج در دو نوبت تمرینات بدنی و توپی و روزهای فرد تمرینات پرفشار توپی و تاکتیکی داریم. مسابقات نیز به علت انصراف تیم شیراز تاخیر داشته و نخستین بازی خود را ۲۲ مهر ماه در یزد آغاز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

خبر پیشین
سیمان صدرنشین معاملات بورس کالا
خبر بعدی
پیروزی خانگی بلندقامتان ذوب‌آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست