کد خبر: 2032702
فرهنگی و اجتماعی

بازدید خانواده‌ها از کارخانه نشاط و همدلی ذوب‌آهنی‌ها را تقویت می‌کند

هشتمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید در سال جاری به‌ منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و فعالیت در ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، هشتمین برنامــه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید در سال جاری به‌ منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و فعالیت در ذوب‌آهن اصفهان ، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان، والدین و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن با حضور ۱۱۵ خانواده به تعداد ۳۹۸ و تعدادی از مسئولین شرکت ۲۶ خردادماه برگزار شد.
این بازدیدها باهدف تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب‌آهن، ایجاد دلگرمی، شادابی و نشاط در خانواده ها و همچنین محیط کار با همکاری معاونت بهره‌برداری و مدیریت‌های روابط عمومی، خدمات و امور رفاهی،حراست و سایر مدیریت‌های مرتبط برگزار شد.
در حاشیه این بازدید با تنی چند از همکاران گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:
محسن منصوری شاغل در بخش فولادسازی با ۱۵ سال سابقه کار در شرکت گفت: اولین بار بود که به‌اتفاق خانواده از ذوب‌آهن بازدید نمودیم، برگزاری این‌گونه بازدیدها تأثیر فراوانی بر ایجاد نشاط و همدلی در بین خانواده و محیط کار دارد.در صورت امکان برنامه ریزی شود خانواده‌ها در مسیر بازدید از قسمت‌های بیشتری از کارخانه مانند نورد و فولادسازی نیز دیدن نمایند.
شهروز شمسی‌پور شاغل در بخش راهبری و پشتیبانی ماشین‌آلات و خودروهای سنگین با ۲۹ سال سابقه کار بیان کرد : خوشحالم به‌اتفاق خانواده از ذوب‌آهن بازدید نمودیم. کار در ذوب‌آهن صبوری، از خودگذشتگی و ایثار می‌خواهد. به همکاران سخت‌کوش شرکت خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کارخانه همیشه در مسیر پیشرفت و پویایی قدم بردارد.
رحمت ا… یادگاری با ۳۰ سال سابقه در بخش خدمات و امور رفاهی تصریح کرد : باعث افتخار است که در ذوب‌آهن اصفهان برای خانواده‌ام رزق و روزی حلال به دست آوردم.اکنون‌که در شرف بازنشستگی هستم به خودم می‌بالم که در شرکت بزرگی مثل ذوب‌آهن کارکردم . برنامه‌های امروز بسیار عالی، شاد و مفرح بود، از برگزارکنندگان تشکر می‌کنم .این بازدیدها باعث شد خانواده‌ام از نزدیک با روند تولید و شرایط محل کارم در طول ۳۰ سال خدمت آشنا شوند.
بابک تودوئی با ۲۵ سال سابقه کار در بخش راه‌آهن و ترابری گفت: تنوع برنامه‌های بازدید بالا و بســیار جالب بــود، اولین بار بود با خانواده در ذوب‌آهن حضور پیدا کردم و خوشحالم خانواده با محیط کارم آشنا شدند از اینکه شادی و نشاط را در چهره همکاران و خانواده‌ها می‌بینم بسیار خوشحالم.
محمدجواد عابدینی شاغل در مدیریت نورد خاطرنشان کرد : تجربه خوبی برای خانواده بود تا از نزدیک با محیط کار همسرانشان آشنا شوند. ذوب‌آهن، خانه دوم ماست و با کاهش دغدغه‌های کارکنان در محل کار و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح می‌توان کارکنان را نسبت به کار و محیط سالم برای افزایش تولید دلگرم نمود.
اکبر دهقان پور شاغل در مدیریت اموال با ۱۴ سال سابقه کار اظهار داشت : بازدید خانواده‌ها از ذوب‌آهن می‌تواند خاطره‌انگیز و جذاب باشد. کار در محیط‌های صنعتی همچون ذوب‌آهن سختی‌های خاص خودش را دارد و کارکنان نیاز دارند گاهی همراه با خانواده در این‌گونه جشن‌ها شرکت کنند تا روحیه بهتری برای حضور در محیط کار داشته باشند.
مهدی صادقیان شاغل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی نیز تصریح کرد : از اینکه با خانواده در ذوب‌آهن هستم بسیار خوشحالم. شادی در محیط کار و خانواده یک اصل مهم برای کارکنان می‌باشد. نشاط نه‌تنها بر روح و روان انسان تأثیر می‌گذارد بلکه باعث کاهش استرس و نگرانی و ارتقای راندمان کاری می شود.
محسن دهقان پور شاغل در مدیریت امور اداری بیان کرد : بازدید خانواده‌ها از شرکت و محل کار تأثیر بسزایی در زندگی شخصی دارد خوشحالم که خانواده‌ام با محیط کارم آشنا شدند. برنامه شاد و خوبی بود امیدوارم این‌گونه جشن‌ها تداوم پیدا کند. از برگزار کنندگان مراسم تقدیر و تشکر می‌نمایم.
علی محمدی شاغل در بخش راه‌آهن با ۱۴ سال سابقه کار گفت: از اینکه فرصتی فراهم شد که خانواده از نزدیک با محیط کارم آشنا شوند بسیار خوشحالم و از دست‌اندرکاران برنامه‌ها تشکر می‌کنم. پویایی سازمان با شادابی کارکنان ایجاد می‌شود. بین نشاط کارکنان و ارتقای بهره‌ وری ارتباط مستقیم وجود دارد.
شایان‌ ذکر است در نظرسنجی صورت گرفته میزان رضایتمندی از برگزاری این بازدید، ۸۷ درصد بود. همچنین از بین شرکت‌کنندگان در نظرسنجی ده نفر به‌قیدقرعه انتخاب شدند که می‌توانند از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی سرپرستی امور فرهنگی و تشریفات(تلفن۴۹۴۴ ) هدایای خود را دریافت نمایند.
اسامی برندگان نظرسنجی: مجید عسگری ۷۰۲۶۵۰۶  –  ابراهیم صادقی ۷۲۷۷۰۴۹ –   مجتبی  بیگی  ۰۴۸۱۹۶۲ – عبدا… نجفی حسن آبادی ۷۰۳۸۹۰۹ – ناصر پریشانی ۰۴۲۸۳۳۷ – سعید نبی زاده مرزبانی ۷۰۶۰۴۲۴ –  عباس باقریان ۰۴۷۳۱۲۴ – رضا عطایی زاده ۰۴۶۸۲۱۴ – داود رمضانی چم علیشاهی ۰۴۳۸۹۴۴ – محمد مهری ۰۴۷۲۱۶۹
خبر پیشین
تأمین مالی از اولویت‌های سازمان بورس در سال ۱۴٠۲
خبر بعدی
مشارکت ۳۱ شرکت در ساخت نیروگاه‌های جدید برق با راهبری ایمیدرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست