کد خبر: 1101907
صنعت
چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران برگزار می‌شود

گردهمایی گرم فولادی‌ها در دل زمستان

بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد کشور، با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی با مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار دانش بنیان ها و سازندگان مطرح داخلی، از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات هم اندیشی چالش محور تولید کنندگان، سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان با شرکت های زنجیره آهن و فولاد، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به سازندگان برتر داخلی، تجلیل از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات و مسئولین صنعتی کشور به همراه امضای قراردادها و تفاهم نامه ها در زمینه بومی سازی و توسعه تکنولوژی از جمله محورهای این رویداد بزرگ به شمار می رود.
برگزاری نمایشگاه اختصاصی در فضایی به وسعت بیش از ۵ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فولادی و معدنی در کنار شرکت های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی از جمله سایر بخش های چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد می باشد.
ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان بنیان گذار تولید فولاد در ایران،در سه جشنواره و نمایشگاه فولاد که طی سال های گذشته برگزار شد، در مجموع تعداد۱۵ تفاهم نامه به ارزش۲۰۰۰۰ میلیارد ریال را به امضا رساند که  طی این سال ها منجر عدم خروج معادل ارزی این مبالغ از کشور  شده است.
گفتی است این شرکت بزرگ فولادی در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد نیز با حضور مدیران و کارشناسان بخش های مختلف کارخانه و در کنار ارائه آخرین دستاوردهای بومی سازی و همچنین نیازهای بخش های گوناگون کارخانه در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات، تعداد شش تفاهم نامه مبادله می نماید.

انتهای پیام/

خبر پیشین
اثر کمبود گاز فولادی‌ها بر تولید آهن اسفنجی و درخواست همکاری وزارت نفت
خبر بعدی
اعلام جزئیات ۶ پنل تخصصی در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست