کد خبر: 01022301
فرهنگی و اجتماعی

کلنگ پروژه مسکن کارکنان ذوب آهن اصفهان به زمین خورد

در آئینی با حضور مسئولان استانی، کلنگ پروژه مسکن کارکنان ذوب آهن اصفهان به زمین خورد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴،  در مراسمی با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن و روح الامین امیری مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان آیین کلنگ زنی پروژه‌های ۵۹ و ۲۲ واحدی تعاونی مسکن کارکنان ذوب آهن در اصفهان برگزار شد.
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در حاشیه این آیین گفت: در مجموعه ذوب آهن توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایه شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد.

رخصتی از کارکنان شرکت به عنوان سرمایه های انسانی یاد کرد و افزود: در ذوب آهن اصفهان توجه به موضوعات مرتبط با منابع انسانی و نیازهای کارکنان شرکت در کنار تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تامین مسکن مناسب را یکی از نیازهای اساسی کارکنان دانست و گفت: با توجه به همین مسئله باید تلاش کنیم تا موضوع مسکن و دغدغه تامین آن را برای بخشی از کارکنان پرتلاش رفع کنیم.
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با اظهار رضایت از عملکرد تعاونی مسکن گفت: اعتقاد دارم که تعاونی مسکن را باید تقویت کرد تا هزینه تمام شده کاهش و کیفیت مسکن کارکنان بالا برود.

روح الامین امیری مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در همین زمینه گفت: تعاونی مسکن بهترین مسیر برای خانه دار شدن کارمندان و کارگران است. تعاونی ذوب آهن نیز با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در این زمینه موفق عمل کرده است.

به گزارش ذوب ۲۴، این پروژه‌ها در زیربنایی به متراژ ۱۵هزار متر مربع و مشتمل بر ۲ بلوک ۵۹ و ۲۲  واحد است که با یک معماری بسیار زیبا و متناسب با متراژ زمین مورد نظر طراحی خواهد شد.

طبق زمان بندی انجام شده، این پروژه‌ها در مدت زمانی سه ساله تا سال ۱۴۰۳ تحویل داده خواهد شد.
خبر پیشین
مزیت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع معدنی استان‌ها اولویت بندی می‌شود
خبر بعدی
تایید مجدد محصولات ذوب آهن اصفهان برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست