کد خبر: 091703
صنعت
مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان

صادرکنندگان مراودات خود را با نمایندگی وزارت امورخارجه بیشتر کنند

مسئول نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان گفت: صادرکنندگان و فعالان اقتصادی مراودات خود را با ما بیشتر کنند تا با سفیران ایران در کشورهای مختلف برای تسهیل سازی امور رایزنی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب۲۴، علیرضا سالاریان در نشست کارگروه توسعه صادرات استان تاکید کرد: وزارت امور خارجه در اصفهان صرفا منحصر به فعالیت های سیاسی نیست و ما درتمام عرصه ها به سهم خود فعال بودیم.
وی با پیشنهاد به فعالان اقتصادی و صادر کنندگان گفت: زمینه فعالیت این ارگان آمادگی دارد برای مباحث اقتصادی و افزایش صادرات با بخش دولتی و خصوصی همکاری روز افزون داشته باشد.
معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان هم در این نشست گفت: توسعه صادرات در استان نیازمند جزیره‌ای عمل نکردن نهادهای اجرایی، هم افزایی و همکاری بیشتر آنها است.
امیررضا نقش افزود: هرچه میزان همکاری نهادهای مرتبط با تولید و صادرات با یکدیگر افزایش یابد صدور کالا به دیگر کشورها بهبود پیدا می کند.
وی ادامه داد: بر همین اساس باید مطالعات و بررسی‌های صورت گیرد تا ضعف های فعلی شناسایی و برای رفع آن‌ها تلاش شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان هم، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای ارتقای صادرات از استان را ضروری دانست و افزود: همه تلاش‌ها باید بر مبنای توسعه این بخش باشد.

خبر پیشین
“میلگرد” به جمع صادراتی‌ها ذوب اضافه شد/ تیرآهن همچنان پرفروش‌ترین کالا
خبر بعدی
اعلام آمادگی برای تدوین شیوه نامه های کارشناسی در حوزه فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست