کد خبر: 83004
بورس
بورس در ۳۰ آبان

الاکلنگ‌ بازی شاخص کل و هم‌وزن در آخرین روز پاییز

در جریان معاملات امروز (یکشنبه، سی‌ام آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۴۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۹۸ واحد کاهش، به رقم ۳۸۳ هزار و ۳۲۸ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات دومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۰ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۲ هزار و ۷۶۴ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۶ هزار و ۳۴۰ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه خودرو با ۴۵ هزار و ۴۳۳ معامله به ارزش ۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، گروه اداره بازارهای مالی با ۳۸ هزار و ۹۰۵ معامله به ارزش ۳ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۴۹ هزار و ۳۷۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۴۰ هزار و ۱۲۴ معامله به ارزش ۲ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال و گروه چند رشته‌ای صنایع با ۲۱ هزار و ۸۲۸ معامله به ارزش یک هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۳۷۴ واحد، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با یک هزار و ۱۴۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با ۸۷۶ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۵۲۷ واحد و شرکت ملی صنایع مس ایران با ۳۹۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۲۴۶ واحد، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با ۲۴۰ واحد، شرکت بورس اوراق بهادار با ۲۳۱ واحد، گروه دارویی برکت با ۲۱۹ واحد و شرکت پتروشیمی پردیس با ۱۹۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
صادرات قابل توجه آهن اسفنجی و فولاد ایران علی‌رغم تولید ضعیف
خبر بعدی
جزئیات انتقال نماد «ذوب» به بورس اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست