کد خبر: 71801
صنعت
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان:

اشتغالم در ذوب آهن در موفقیتم تاثیر زیادی داشت

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر گفت: سال 54 در بخش کوره بلند ذوب آهن مشغول به کار بودم که این تجربه کاری در موفقیت‌هایم نقش بسزایی داشت.

عباس حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان ظرفیت بالای فنی در بخش‌های مختلف از جمله سازه‌های فولادی و اجرای پروژه‌ها را برای شهر و کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ذوب آهن ظرفیتی است که به دانش فنی و اجرایی کشور کمک شایانی کرد، ادامه داد:  نیروهای مهندسی قبل و بعد انقلاب آموزش دیده ذوب‌آهن هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر ادامه داد: همچنین در دوران جنگ تحمیلی و قبل انقلاب، ذوب آهن در انجام کارهای سنگین که کسی از عهده آن بر نمی‌آمده موفق عمل کرده است، از جمله در ساخت پناهگاه‌ها و مقر لشکر امام حسین (ع)، ایجاد سقف‌های پیش ساخته ذوب آهن با ۲۰ تن بار، ظرفیت قوی فنی جوشکاری، اسکلت فلزی بتنی برقی و الکترونیکی از این جمله است.

وی ادامه داد: ذوب آهن مسیر توسعه را به‌خوبی طی کرده است و تاکنون از تمامی ظرفیت‌های آن در مسیر اشتغالزایی و توسعه شهری استفاده شده است و باید اقتصاد شهر را به سمت گردشگری و صنایع پاک برد.

حاج رسولی‌ها اعلام کرد: ذوب‌آهن نقش کلیدی در عرصه تولید محصولات فولادی دارد و با یک سوم و یک چهارم نیروی فولاد مبارکه اقدام به تولید کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر گفت: از ظرفیت ذوب آهن برای تولید ریل و توسعه شهری به‌کار بردیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو افزایش یافت
خبر بعدی
تشکیل کنسرسیوم بخش خصوصی با هدف فعال‌سازی ۴۰۰ معدن ابطال پروانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست