کد خبر: 3040801
ورزش

باشگاه ذوب آهن اصفهان میزبان جشن غدیریون ورزش

جشن بزرگ غدیریون ورزش به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، جشن بزرگ غدیریون ورزش به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با همکاری بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه‌های‌ گیتی‌پسند و فولاد مبارکه سپاهان با حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان اصفهان چهارشنبه‌ ۶ تیرماه برگزار گردید.

در این گردهمایی باشکوه که با استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف مردم به‌ویژه ورزشکاران در سالن زنده یاد حسن رهنما ورزشگاه ملت برگزار شد مهدی صدری مدیر کل‌ ورزش و امور جوانان‌ اصفهان‌ ضمن تشکر از برگزارکنندگان گان مراسم‌ از جامعه‌ ورزشی درخواست نمود که با همدلی و تواضع و فروتنی موجب سربلندی و موفقیت های بیشتر در این عرصه شوند.
وی از همگان درخواست‌ نمود که با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به ایفای نقش انقلابی خود بپردازند دارند.
نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز ضمن تبریک عید شریف امامت و ولایت و پنجاه و ششمین سالروز تأسیس باشگاه اخلاق‌مدار و پر افتخار ذوب‌آهن، همه آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت نمود.
 در ادامه مراسم از خانواده معظم شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی تجلیل بعمل آمد؛ باشگاه ذوب آهن همچنین از خانواده اسطوره اخلاق فوتبال ذوب آهن و اصفهان زنده نام حسن استکی با اهدا لوح سپاس تقدیر نمود
 اداره ورزش و جوانان استان نیز از پنج نفر از پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن آقایان حسینعلی توصیفیان، بهرام عاطف ، منوچهرشهامت نژاد، رسول کربکندی و احمد باقری تقدیر نمود.
در این مراسم نمایندگان باشگاه ها و همچنین بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان استان پس‌از عقد پیمان مودت در مسیر همکاری با رشد و توسعه ورزش و اخلاق مداری، همه هواداران، ورزشکاران و اقشار شریف جامعه را به همدلی وفاق و حضوری جانانه در پای صندوق‌های رأی دعوت نمودند.
شایان ذکر است در این گردهمایی بزرگ ، گروه ورزش زورخانه ای شهید ابراهیم هادی استان با هنرمندی مرشد قربانی در مدح مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام همنوازی نمودند و خادم یاران حرم حضرت امام رضا علیه السلام نیز باتقدیم و تبرک پرچم حرم مطهر حضرت امام علی بن‌ موسی الرضا علیه السلام برای ان امام رئوف مدیحه سرایی نمودند.
خبر پیشین
عرضه ۲۵۴ هزار تن میلگرد در روز شلوغ تالارهای بورس کالا
خبر بعدی
همایش گفتمان تصویری گرامیداشت شهدای خدمت در ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست