کد خبر: 3031207
ورزش
هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

برد بزرگ ذوب‌آهن در سیرجان/ گاندوها لیگ را با پنجمی به پایان بردند

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با برتری ۲ بر یک ذوب آهن برابر گل‌گهر سیرجان همراه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، جدال تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده اصفهان به پایان رسید. این دیدار در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر سیرجان برگزار شد. قضاوت این بازی بر عهده حمید حاج ملک بود و عباس پورحیدری، علیرضا ممبینی و سید حسین حسینی وی را در امر قضاوت یاری می‌دادند.

تا پیش از این بازی نماینده سیرجان با ۳۶ امتیاز در جایگاه نهم و ذوب‌آهن با ۳۹ امتیاز در جایگاه هفتم قرار داشتند.

محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح، اریک باگناما و امیررضا اسلام طلب نفرات اصلی ماریوس اوزونیدیس برای دیدار با گاندوهای فوتبال ایران بودند.

در سمت مقابل نیز محمد ربیعی از محسن فروزان، امیرحسین رنگرز جدی، سیدمحمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا ، ارشیا سرشوق، سعید کریمی، محسن آذرباد، مجید علیاری، شایان مصلح، مهرداد رضایی و محمدحسین اسلامی به عنوان نفرات اصلی برای شروع مسابقه استتفاده کرد.

دیدار رفت تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و این ۲ تیم نیز در میانه جدول حضور داشتند و خطر سقوط هیچکدام از آنان را تهدید نمی‌کند. هر چند که بازی با تماشاگر برگزار می‌شد اما سیرجانی‌ها استقبال چندانی از این بازی نکردند.

نیمه نخست این بازی تا دقیقه ۲۰ متعادل بود اما در دقیقه ۲۲ نفوذ سعید سحرخیزان و پاس زیبای وی موجب شد تا اریک باگنوما گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.

یکی از اتفاقات مهم نیمه نخست اعلام تایم کولینگ بریک توسط داور بود. حاج ملک این تصمیم را به خاطر دمای بالای شهر سیرجان اعلام کرد. نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سیرجانی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم ذوب‌آهن با آوردن محمدجواد محمدی بازی را تهاجمی آغاز کرد. این بازیکن در دقیقه ۵۲ موفق شد با ضربه سر گل تساوی را برای گاندوها به ثمر برساند اما این پایان کار نبود بلکه پاس زیبای محسن آذرپاد را محمدحسین اسلامی به گل دوم نماینده اصفهان تبدیل کرد. این گل در دقیقه ۷۲ به ثمر رسید تا سیرجانی‌ها در سال ۱۴۰۳ همچنان با پیروزی بیگانه باشند.

ذوب‌آهن اصفهان با این برد ۴۲ امتیازی شد و در جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

خبر پیشین
ثبت رکورد روزانه تولید در مجتمع فولاد سبا
خبر بعدی
بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از پروژه توسعه تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست