کد خبر: 3022306
صنعت

گلایه معاون قوه قضاییه از قطع برق صنایع

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به لزوم تعیین اولویت‌ها در اجرای قوانین حمایت از تولید با نظر تولیدکنندگان گفت: برای جبران کمبود برق و انرژی ابتدا به سمت تولیدکننده می‌رویم اما پاساژهای بسیار بزرگی داریم که شبانه روز در حال مصرف و هدر دادن انرژی هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جمع صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد اظهار داشت: برگزاری این جلسات و شنیدن مطالبات صنعتگران از سوی مسئولان کمک شایان توجهی به اتخاذ تصمیم درست در حوزه اقتصادی خواهد کرد.

وی افزود: به جهت حساسیت‌های موجود در برنامه ریزی ها اولویت ها مشخص می‌شود و به منظور تصمیم‌گیری درست بر اساس مطالبات شما تولید کنندگان اولویت‌ها مشخص می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: شما صنعتگران با بیان مشکلات می‌توانید اقدامات و تصمیمات موثری را در حوزه حمایت از تولید و اقتصاد رقم بزنید.

وی ادامه داد: حساسیت‌های مدنظر تولیدکنندگان را تصمیم گیران ندارند لذا ممکن است در خلوت و بدون حضور. صنعتگرا تصمیمات اتخاذ شود و اولویت‌بندی‌ها بدون نظر ذینفعان صورت گیرد.

خلیلی اظهار داشت: رشد تولید با اهمیت به تولیدکنندگان رقم خواهد خورد، اما ما نادانسته از جایی شروع کردیم که اتفاقی را در رشد تولید شاهد نبودیم.

وی تأکید کرد: این جلسات بسیار مبارک و تأثیرگذار است و تصمیمات منطقی و عقلانی در آن اتخاذ خواهد شد لذا در این جلسات باید حساسیت‌ها را مشخص کنیم.

معاون اول قوه قضاییه افزود: به رغم تمامی ظرفیت‌ها و شرایط موجود و اقتضائات موجود با هجمه‌های بسیار سخت و غیر انسانی مواجه هستیم اما می‌توانیم از این تنگناها که تهدید است خارج شویم و از آن فرصت، نقدی بسازیم تا از درون آن به روشنایی برسیم.

وی ادامه داد: تأکید بر این است که اگر می‌خواهید برون رفتی داشته باشید، باید رشد اقتصاد اتفاق بیفتند و این رشد به مشارکت خصوصی گره خورده است.

معاون قوه قضاییه ابراز داشت: قلمرو و دامنه بخش خصوصی باید بیش از میزان موجود باشد، نمی‌توانیم بر وجود بخش خصوصی تأکید کنیم اما محدودیتی را به وجود آورده و قدم‌ها را کند کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دولت باید ناظر بوده و نظارت عالیه داشته باشد و تا حد امکان قلمرو دولتی و دولت کاهش یابد و به جای آن بخش خصوصی را که تصمیم گیرنده است و تمام بن و ریشه‌های اقتصاد را می داند، جایگزین شود.

خلیلی اظهار داشت: نیاز داریم که فهم مشترک داشته باشیم تا به تصمیم مشترک و عملیات اجرایی حمایتی دقیق برسیم و تشکیل این جلسات و حضور در آن به تصمیم‌گیری مشترک کمک شایان توجهی می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم از ما می‌خواهند که با تصمیم درست زندگی آنها را آباد کنیم و از اتخاذ تصمیمات هزینه آور که مردم مجبور به پرداخت آن هستند جلوگیری شود لذا با فهم مشترک‌ می‌توانیم با تصمیم درست و عقلانی به مردم کمک کنیم.

وی افزود:وقتی به فصل گرما نزدیک می‌شویم دغدغه صنعتگران این است که با کمبود انرژی مواجه شوند و ما نیز کمبود منابع انرژی داریم اما اولویت ما برای قطع انرژی و برق که نیاز اصلی صاحبان صنایع است، باید چطور اجرایی شود.

معاون اول قوه قضاییه در پایان با اشاره به لزوم تعیین اولویت‌ها در اجرای قوانین خاطرنشان کرد: با وجود بخش‌های تجاری، مسکونی و تولیدی متعدد، برای جبران کمبود برق و انرژی ابتدا به سمت تولیدکننده می‌رویم اما این در حالی است که پاساژهای بسیار بزرگی را می‌بینیم که شبانه روز در حال مصرف و هدر دادن انرژی هستند.

منبع: تسنیم

خبر پیشین
اخذ ضمانت‌نامه جهت عوارض صادراتی در سال ۱۴۰۳ امکانپذیر شد
خبر بعدی
شاخص‌ریزی بورس به دهمین روز رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست