کد خبر: 2042503
بورس
نگاهی به بازار بورس

ریزش ۵۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بازار سهام با ریزشی ۵۰ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۱ هزار واحد رسید و بدین ترتیب به کف کانال ۲ میلیون واحدی نزدیک تر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بازار سهام دومین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه شدید آغاز کرد و رفته رفته بر فشار فروش و عرضه های بازار افزوده شد به طوری که در ساعات انتهایی بازار اکثر سهام در نزدیکی صف فروش معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی۴۹ هزار و ۶۰۰ واحدی  به ۲ میلیون و ۲۱ هزار واحد رسید و به کف کانال ۲ میلیون واحد نزدیک شد.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی۱۹۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۰۸ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «فرود» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «فرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد  ۲۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۹۴۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد
خبر بعدی
سهم ۷۰ درصدی فولاد ایران از کل تولید خاورمیانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست