کد خبر: 3051007
بورس
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس کالا

حذف ۱۵۹ هزار تن محصول فولادی از تابلوی معاملات بورس کالا

امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد قرار بود، ۴۳۲ هزار و ۷۱۷ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۲۷۳ هزار و ۲۰۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۵۹ هزار و ۵۱۷ تن از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، امروز برای ۱۰۱ هزار و ۵۸۴ تن تیرآهن، ۱۲۰ هزار و ۶۸۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۴۳ هزار و ۲۵۲ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد که ۵۲ هزار و ۷۱۶ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۷ هزار و ۶۷ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۵۰ هزار و ۴۰۰ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق قلع اندود ثبت شد که ۲ هزار و ۵۰۰ تن عرضه با قیمت میانگین ۳۷۶ هزار و ۱۱۴ ریال بود.

از طرفی برای ۶۵ هزار تن تختال SM، ۴۳ هزار تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۶ هزار و ۶۰۰ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

در ادامه، ۲۳ هزار و ۴۰۰ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و یک هزار و ۶۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۹۶ هزار و ۱۹۶ ریال بود.

در پایان آهن اسفنجی بریکت ۵۰ هزار تن عرضه و تقاضا را با قیمت میانگین ۱۲۱ هزار و ۱۴۲ ریال به ثبت رساند.

خبر پیشین
کسب اعتبار جهانی و تمدید گواهینامه آزمایشگاه‌های کالیبراسیون ذوب آهن اصفهان
خبر بعدی
اولین دستور مهم دولت چهاردهم برای بورس صادر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست