کد خبر: 2020501
فرهنگی و اجتماعی
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد

روح اقتصاد مقاومتی در اقدامات روابط عمومی جاری باشد

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان خلاقیت و ایده‌های نو را یک اصل حیاتی برای روابط عمومی دانست و گفت: در ارائه این ایده‌های نو باید نگاه دانش‌بنیان حاکم باشد یعنی روح اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در آن جاری باشد تا بتواند برای شرکت ارزش‌آفرینی کند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به همراه مسعود باباخانی سرپرست حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای با حضور در روابط عمومی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با مسئولین و کارکنان این مدیریت دیدار و گفتگو کرد.

مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، در این نشست طی سخنانی، روابط عمومی را همپای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت، پیشران توسعه دانست و گفت: استراتژی تحول که همانند تولید، از جمله اولویت‌های اصلی شرکت است، نگاه به آینده دارد و همه بخش‌های شرکت همانند روابط عمومی باید آینده‌پژوهی داشته باشند تا از چرخه تحولات و رشد جهانی عقب نمانند.

وی استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط عمومی بسیار ضروری دانست و گفت: روابط عمومی در راستای حفظ و تقویت برند باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به قدمت زیاد روابط عمومی این شرکت که همواره از پیشگامان این حوزه بوده است، گفت: این میزان تجربه و مهارت بسیار ارزشمند است و قطعاً می‌تواند نقش مؤثری درحرکت تحولی شرکت ایفا کند.

وی خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان را اولویت و محور اصلی بسیاری فعالیت‌های روابط عمومی دانست و افزود: برنامه‌های مربوط به بازدید خانواده‌ها از خط تولید، تورهای خانوادگی، کوه گشت، جشن‌های دانش‌پژوهان و… قطعاً به‌صورت گسترده‌تر دنبال می‌شود و توسعه این برنامه‌ها یکی از مأموریت‌های اصلی روابط عمومی است.

کوهی در ادامه سخنان خود، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای را بسیار مهم دانست و گفت: هر یک از کارکنان روابط عمومی باید همچون یک رسانه عمل کنند و باقابلیت‌ها و توانایی‌های خود، میز خطابه برای بیان دستاوردها و افتخارات شرکت باشند.

وی خلاقیت و ایده‌های نو را یک اصل حیاتی برای روابط عمومی دانست و گفت: در ارائه این ایده‌های نو باید نگاه دانش‌بنیان حاکم باشد یعنی روح اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در آن جاری باشد تا بتواند برای شرکت ارزش‌آفرینی کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که روابط عمومی در کنار سایر بخش‌های شرکت بتوانند در تحقق شعار سال که به تدبیر مقام معظم رهبری، مهار تورم و رشد تولید تعیین‌شده است، با تمام قدرت گام بردارند.

حمیدرضا رضایی سرپرست و تعدادی از سایر تلاشگران مدیریت روابط عمومی در ابتدای این جلسه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این مدیریت ارائه کردند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
صعود ذوب‌ آهن به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
خبر بعدی
برگزاری نشست مشترک مهم فولادی وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست