کد خبر: 1070907
ورزش
سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان:

اگر بعد از ۶ مسابقه می‌باختیم، شرایط‌مان بحرانی می‌شد

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر بعد از شش مسابقه که پیروز نشده بودند، می‌باختند شرایط‌شان بحرانی می‌شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار پس از کسب نخستین پیروزی فصل تیمش که در هفته هفتم مقابل پیکان رقم خورد، اظهار کرد: واقعاً جای هواداران‌مان امروز خیلی خالی بود و دوست داشتیم در کنار آنها این پیروزی را جشن بگیریم و خوشحالی کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران به خاطر برد ارزشمندی که به دست آوردیم، خوشحال باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من به بازیکنانم هم گفته بودم که اگر بعد از شش مسابقه می‌باختیم، شرایط‌مان بحرانی می‌شد و تأکید کرده بودم که باید ببریم.

وی افزود: خدا را شکر که امروز این اتفاق افتاد. جالب است که در سال‌هایی که مربیگری کردم چندین بار در شرایط سخت به پیکان خوردم. در نفت مسجدسلیمان بودم و بعد از پنج مساوی توانستیم پیکان را در تهران شکست دهیم.

تارتار بیان کرد: در زمانی هم که در پارس جنوبی بودم بعد از چندین هفته نبردن، توانستیم پیکان را ببریم. باید بگویم که در بازی‌های سخت از پیکان خاطره خوبی دارم.

وی گفت: در نیمه اول پیکان دنبال استفاده از اشتباهات ما بود و می‌خواستند که با استفاده از تاکتیک همیشگی‌شان که حملات تند و سریع است، به گل برسند. بچه‌های ما هوشمندانه عمل کردند، البته چند اشتباه داشتیم که خدا را شکر خیلی خوب جمع و جور کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: در نیمه دوم با توجه به تساوی‌هایی که در گذشته داشتیم یک مقدار استرس داشتیم و نگران این بودیم که مبادا سه امتیاز را از دست بدهیم، هرچند اگر در ضدحملات یک مقدار باهوش‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم به گل‌های دیگر هم برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم طبیعی بود که پیکان احساسی عمل کند، ولی موقعیت آنچنانی ما به آنها نداریم. جا دارد از بازیکنانم که خیلی زحمت کشیدند تشکر کنم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ذوب‌آهن یک – پیکان صفر| طلسم‌شکنی شاگردان تارتار
خبر بعدی
آغاز ثبت نام برای شرکت در دهمین دوره نمایشگاه ایران‌ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست